Service

Vi er stolte af vores produkter og den kvalitet og service, vi leverer, derfor får du altid vores servicegaranti med i købet, når du handler hos RE

 

Vores mål er at have de mest tilfredse kunder i vores branche, bedste service til en fair pris

Vi sætter en stor ære i at levere gode produkter og god service, derfor har vi de seneste år haft den glæde at kunne betjene mere end 500 glade og tilfredse kunder!

Vi bestræber os altid på at yde den bedste kundeservice og uddanner løbende vores medarbejdere. På den måde har vi i dag skabt en både effektiv og velorganiseret salgs, logistik og serviceafdeling, der er bemandet med dygtige, hjælpsomme og kompetente medarbejdere, der altid sidder klar til at hjælpe dig.

 

Vi har sat ord på vores kundeservice indsats og formuleret en servicestrategi vi kalder RE-service

Vi svarer på din reklamation inden for 1 dag (mail eller telefon)

Send os en mail på : info@re.dk

eller ring til vores tekniker: +45 3617 3363

 

Har du brug for et servicebesøg, vil du blive kontaktet af en vores teknikere

Er der brug for reservedele, leveres de hurtigt fra vores egen fabrik

Vurderer vi, at fejlen ikke kan udbedres, producerer vi nyt

Har du brug for hjælp, rykker vi hurtigst muligt ud med vores egen servicebil

Vi forpligter os til, at give dig hurtig hjælp og god behandling.

Vi håber, selvfølgelig også at du vil handle dine nye maskiner og forbrugsvarer hos os

NOBODY IS PERFECT – Men vi knokler for at løse blive det

RE-ServiceTilstandsAttesten

En RE-ServiceTilstandsAttesten er en af Rich. Ebbesen attest, som har til formål at give dig et overblik over din /dine maskiners tilstand uden, at der bruges timer på at skille maskiner(ne). RE-ServiceTilstandsAttesten kan med fordel bruges til alle nye maskiner, men også maskiner som er ældre og hvor man ikke følger en servicebog.

En RE-ServiceTilstandsAttesten tager ca. 30 min pr maskine

RE – DIN SIKKERHED

Vi er stolte af vores produkter og den kvalitet og service, vi leverer, derfor får du altid vores servicegaranti med i købet, når du handler hos RE

Vores mål er at have de mest tilfredse kunder i vores branche, bedste service til en fair pris

Vi sætter en stor ære i at levere gode produkter og god service, derfor har vi de seneste år haft den glæde at kunne betjene mere end 500 glade og tilfredse kunder!

Vi bestræber os altid at yde den bedste kundeservice og uddanner løbende vores medarbejdere. På den måde har vi i dag skabt en effektiv og velorganiseret salg, logistik og serviceafdeling, der er bemandet med dygtige, hjælpsomme og kompetente medarbejdere, der altid sidder klar til at hjælpe dig.

Vi har sat ord på vores kundeservice indsats og formuleret en servicestrategi vi kalder RE-service

Vi svarer på din reklamation inden for 1 dag (mail eller telefon)

Send os en mail på: info@re.dk

eller ring til vores tekniker: +45 3317 3363

  • Har du brug for et servicebesøg, vil du blive kontaktet af en vores teknikere
  • Er der brug for reservedele, leveres de hurtigt fra vores egen fabrik
  • Vurderer vi, at fejlen ikke kan udbedres, producerer vi nyt
  • Har du brug for hjælp, rykker vi hurtigst muligt ud med vores egen servicebil
  • Vi forpligter os til, at give dig hurtig hjælp og god behandling.

Vi håber, selvfølgelig også at du vil handle dine nye maskiner og forbrugsvarer hos os

NOBODY IS PERFECT – Men vi knokler for at løse blive det

RE-ServiceTilstandsAttesten

En RE-ServiceTilstandsAttesten er en af Rich. Ebbesen attest, som har til formål at give dig et overblik over din /dine maskiners tilstand uden, at der bruges timer på at skille maskiner(ne). RE-ServiceTilstandsAttesten kan med fordel bruges til alle nye maskiner, men også maskiner som er ældre og hvor man ikke følger en servicebog.

En RE-ServiceTilstandsAttesten tager ca. 30 min pr maskine

En RE-ServiceTilstandsAttesten kan bruges til mange ting.

Ved salg af maskiner giver det køberen en uvildig vurdering af maskinens tilstand, og for sælgeren også et ekstra salgsargument i forhold til andre maskinsælgere.

RE-ServiceTilstandsAttesten lægger ekstra elementer til, hvorfor mange sælgere vælger både at få gennemgået og renoveret og få en RE-ServiceTilstandsAttesten med.

RE-ServiceTilstandsAttesten sikrer at du som sælger af en maskine, kan skabe mere tillid til sin salgsannonce og sikre køber, fuld gennemsigtighed for maskinens tilstand ved salg.

Som køber af en maskine giver RE-ServiceTilstandsAttesten dig en gennemgang af, den maksine som du er i gang med at købe og den sikrer derfor også, at du ikke køber en maskine der på overfladen er pæn, men står til at få foretaget store reparationer på underfladen.

Hos RE ser vi også at mange vælger at få en RE-ServiceTilstandsAttesten på deres lidt ældre maskiner, før de kører til service, da man ikke længere følger en servicebogen anbefalinger.

Hvad tjekker vi så:

Som noget af det første foretager vi en prøvekørsel, som giver et godt indblik i maskinens tilstand ved brug. Derefter foretages en nærmere kontrol af en lang række områder fra: Motorer, sensorer, el-installationer, knapper og håndtag, bremser, hjul og bændler, samt sikkerhedsudstyret.
Nedenfor er en gennemgang af kontrolområderne ved en RE-ServiceTilstandsAttesten:

RE-ServiceTilstandsAttesten:

Motorer

– oliestand, oliespild, mislyde fra motor, støjforurening, evt. kølesystem

Transmission

– kobling, mislyde fra gearkasse, gearskifte, bakgear lås, gearkasse utæt/oliespild, drivakselmanchetter, valser mv.

Udsugning

– udstødning, luftforurening (CO/Lambda)

Indblæsningsanlæg

– luftslanger, fittings, samlinger

El-anlæg

– batteri, kontrollamper, elstik, lydsignalapparat, signal

Styreapparat

– håndtag, styreforbindelser, mekaniske enheder og bevægelige dele

Bremser

– bremseskiver, bremseklodser, bremseforstærker, drifts- og nødbremse

Hjul og bændler

– div holde-hjul, drivhjul, hjul, bændler for slitage, maskines værktøj og hjulholdere

Ophæng

– bærekugler, bøsninger i ophæng, hjullejer, fjedre, evt. støddæmpere

Karosseri

– evt. rust eller skader på skærme, skader på chassiset, rustbeskyttelse, ruder

Sikkerhedsudstyr

– sikkerhedsanordninger, alarmer og nødstops funktioner6

"Jeg vil bare lige sige at vi er meget tilfredse med den service vi har fået. Vi har vist aldrig fået lavet en så grundig gennemgang af udstyret som denne gang. Vi føler udstyret er på toppen igen og det er jo rart." Vi vender tilbage når det er tid igen.
Flemming Byg
Grafiker / Vejdirektoratet